Уманський НУС | сьогодні: 16.05.2019

Концепція екологічного маркетингу в діяльності аграрних підприємств

Автор(и) Гуменюк А.В., кандидат економічних наук, , ПВНЗ «Європейський університет» Уманська філія
Рубрика Економіка
рік 2014 номер журналу Випуск №85. Частина 2
cторінки 193-196 індекс УДК 631.147.001.11:631.1.027
Індекс DOI
Аннотація Визначено концепції екологічного маркетингу та територіально-галузевого маркетингу як важливих складових аграрних підприємств. Запропоновано доповнити концепції сучасного маркетингу територіально – галузевим та екологічним маркетингом.Розроблено напрями застосування концепцій в овочівництві.
Ключові слова екологічний маркетинг, аграрний маркетинг, концепції маркетингу, екологічний аудит, територіально - галузевий маркетинг
Завантажити файл    (завантажень: 324)