Уманський НУС | сьогодні: 19.05.2019

Економічні підходи до оцінки конкурентної стратегії сільськогосподарських підприємств у збутовій діяльності

Автор(и) Богачик П.П., аспірант, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2017 номер журналу Випуск №90. Частина 2
cторінки 155-167 індекс УДК 332.154:631.11:339.16
Індекс DOI
Аннотація У статті розглянуто економічні підходи, які є найбільш ефективними при оцінці вибору конкурентної стратегії у збутовій діяльності. Також автором запропонований багатофакторний підхід, який включає систему показників оцінки конкурентної стратегії.
Ключові слова економічний підхід, конкурентна стратегія, сільськогосподарські підприємства, збутова діяльність.
Завантажити файл    (завантажень: 105)