Уманський НУС | сьогодні: 18.05.2019

ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ

Автор(и) Бортник Т.І., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Лементовська В.А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2013 номер журналу Випуск №82. Частина 2
cторінки 276-283 індекс УДК 658.8:504:338
Індекс DOI
Аннотація У статті розглянуто питання розвитку екологічного маркетингу в контексті реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто завдання екологічної політики країни, проведено моніторинг стану екологічної ситуації землекористування Черкаської області.
Ключові слова екологічний маркетинг, екологічна ситуація, концепція сталого розвитку, моніторинг екологічного стану землекористування.
Завантажити файл    (завантажень: 227)